Reklamacje i zwroty

GWARANCJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

REKLAMACJE

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, jeśli jest to możliwe, dołącz opis reklamacji 
    (wzór reklamacji, dokument w formacie pdf), w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny oraz numer konta (w przypadku płatności przelewem bankowym), na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 3 dni roboczych od dnia podjęcia przez nas decyzji, zastosujemy się do żądania zamawiającego (zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. K.C. , a mianowicie:
    • wymiana towaru na nowy (art.561 § 1)
    • nieodpłatną naprawę towaru (art.561 § 1)
    • obniżenie ceny towaru (art.560 § 1)
    • zwrotu ceny towaru (art.560 § 1)
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: shop@hfo-sklep.pl lub telefonicznie: +48.22.651-98-28. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

ZWROT PRODUKTU – ODSTĄPIENIE OD UMOWY (GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami (Dz.U. 2014 poz. 827 z dnia 30 maja 2014 roku), w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Koszt dostawy do sklepu ponosi kupujący.

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy:

  1. Wyślij w terminie 14 dni od daty dostarczenia zamówienia, pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy 
    (wzór oświadczenia odstąpienia od umowy, dokument w formacie pdf).
  2. Na zwrot zakupionych rzeczy masz kolejne 14, licząc od daty odstąpienia od umowy.
  3. Zwrot płatności zostanie dokonany w sposób jaki użył zamawiający,  dokonując zapłaty.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

ADRES DO OBSŁUGI REKLAMACJI

HFO Elektronik Jacenty Wiąckowski 

Biuro/Magazyn: ul.NAŁĘCZOWSKA 62, 02-922 WARSZAWA (lokal usługowy - parter)
telefon: +48.22.651-98-28
email: shop@hfo-sklep.pl

 


 

Obowiązek Informacyjny (dane rejestrowe, reklamacje, prawo odstąpienie od umowy):
dokument w formacie pdf

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl